Televizyon adamı böyle yapar

18 Ağustos 2009 Salı

90'larda çocuk olanlar bilirler bir Mr. T vardı televizyonda. A takımının o değişilmez siyahisi, kafasının üstünde ayakkabı fırçası gibi saçı olan, baktı mı gözünden alevler saçan, kükredi mi nice kötü adam karşısında el pençe divan duran, Rocky Balboa'ya attığı yumruklarla kütürt kütürt sesler çıkaran, takı takmayı seven, bir vakitler Amerika'lıların o meşhur güreş olayına da girişmiş irice bir abidir bu Mr. T.

Geçen gece "sağlam kafa sağlam vücutta bulunur" diyip bastım televizyonun kumandasına açtım Eurosport'u ancak bir de ne göreyim. O haşmetli Mr. T heybetinden hiçbirşey kaymetmemiş ancak konsepti değişmiş. Koskoca Mr. T'yi almışlar ilginç bir mutfak ürünü reklamına koymuşlar. Eskiden yumruklar sallayan, tuttuğu adamı 3 metre öteye savurmadan bırakmayan bu koca adam şimdi bir etin yumuşak kıvamlı pişmesine kaşlarını kaldırarak ooo vaay diyerek şaşırıyor. Bu da yetmezmiş gibi kendi mutfaksal sorunlarını anlatıyor, sunucu hanım da "o öyle olmaz böyle olur" dermişçesine ürününün marifetlerini anlattıkça Mr. T adeta kendinden geçiyor "vay ben bu ürünü bunca yıl nasıl almadım" dermişçesine hayıflanıyor.

Bizim reklamlarla çok dalga geçerdim saçma oluyor diye de artık sözüm Mr. T'yi mutfak ürünü reklamlarında oynatan Amerikan reklam sektörünedir. Bir yerden bir duyum mu aldınız ev hanımlarının Mr. T'nin övdüğü ürünü alacağına dair bilmem ama dağ gibi adamı alıp böyle bir yere koymanızı hiç yakıştırmadım. Bir o kadar da Mr. T'ye kızdım. "Eski babayiğitlerden bir sen kaldıydın Mr. T yakıştıramadım sana" diyip kapattım televizyonu uyudum.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin