Sim kart dediğin bu muymuş?

19 Ağustos 2009 Çarşamba

Geçtiğimiz günlerde telefonsal bir sorunumu şu yazımda dillendirmiştim. Benzer sorunu yaşayan kimseler varsa o yazıyı okuyup "acaba ne olacak şimdi" diye merak ediyordur diye bunu da yazıyorum ki bir Parahumanbeing hizmeti olarak bu sorununuzu da çözmüş olayım.

Telefonda müşteri hizmetlerine ulaşma çabalarımdan sıtkım sıyrılınca aldım telefonumu gittim bir vodafone'cuya. Dedim böyle böyle telefon açılırken hata veriyor sim kartım bozuldu herhalde diye. Vodafone'cu da hayhay deyip numaramı sordu kimliğimi istedi bir alete sim kart taktı çıkardı verdi yeni sim kartım eski hattımdan hiçbir özelliği kaybolmadan elimde kullanıma hazır bir şekilde geçti.

Bu sorunu yaşayanlara en büyük tavsiyem ne internetteki yorumları okuyun ne de müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanmaya çalışın. Direk alın telefonu elinize gidin dükkana orda en azından karşınızda insanla yüzyüze konuşup halledersiniz sorunu.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin