Kadın programlarının esrarı

11 Ağustos 2009 Salı

Tosun bünyem sayesinde pek sık hasta olan birisi değilimdir. Hatta diyebilirim ki hastalıklarım bienal gibi oluyor 2 yılda bir. Ben de ergen kafamı en çok karıştıran şeylerden birisini bu bienal tadındaki hastalıklarımdan birisinde yaşamıştım. Lise zamanlarımda bir kere ciddi ciddi bir grip olasım tuttu. Ateş oldu 40 öksürmeler hapşırmalar sabah bir doktora gidip ilaçların alınması ve eve gelince odamda televizyon olmamasından kelli aldın yorganı yastığı gittim misafir odasına. İşte kabus da bundan sonra başladı.

Dandik anten yüzünden izleyebildiğim birkaç kanaldan birisi olan Kanal D'de Sabah Sabah Seda Sayan ismi, birkaç gün düzenli izleyeni filozof edebilecek o programı gördüm. Arasıra normal aklı başında görünümlü insanlar konuşurken sonra bir anda ortam cıvıyor sonra telefon geldiğinde %50 ihtimalle cıvık ortam devam ediyor ya da bir anda resmileşiliyor ve belki de en anlayamayacağım şey bir anda görülmez duyulmaz bir komut ile birşey oluyor bir stüdyo dolusu orta yaş üzeri kadın kalkıp göbek atmaya başlıyor. Önceleri dedim bu 40 derecede omlet olmuş beynimin bana oynadığı oyundur, ama gözlerimi belerttim dikkatle baktım işin özü buymuş.

Bugün de yaz okulu alışkanlığının devamı olarak erken sayılabilecek (bana göre) bir saatte uyandım. Televizyonda yine buna benzer programlar gördüm. Anladım ki o zaman ki yaşadığım şok ergen bünyenin yetersizliğinden değilmiş yine anlamadım yine çözemedim olayı. 2 kuruşluk aklımı da bu programlar almasın diye kapattım hemen televizyonu aldım bir elmalı soda balkona çıktım biraz temiz hava aldım iyi geldi.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin