Ağustos da bana mı ağustos

1 Ağustos 2009 Cumartesi

Sayfaya görmemişler gibi koyduğum devasa takvim sayesinde farkettim ki yeni bir aya başlamış bulunuyoruz. Yine hiçbir beklentim olmadan, yaz okuluyla sınavlarla projelerle cebelleşerek sonra da staj yeri aramakla uğraşılacak bir süper ay beni bekliyor. Hava sıcaklığı da en az 38-39 olsun ki otobüslerde okula gidip gelirken sıcaktan bin beter olayım.

Bilmem sadece bende mi böyledir ama eskiden bir aya başlarken yaptığım güzel planları artık yapamıyorum. Eskiden bir tatil planım olurdu o da olmazsa arkadaşlarla ufak tefek planlarım olurdu. Büyümek ve hayatın boktanlaşmasıyla alakalı bir durum sanırım bu. Ne vakit ne de enerji bulunamıyor yapılacak şeyler için. Bir süre sonra yapılacak şeyler olmaktan da çıkıyor bunlar ütopik hayallere dönüşüyor.

Temmuz ayında olduğu gibi yine 3 kuruşluk enerjimin büyük kısmını okula kanalize ederek yalandan bir hayat yaşamaya çalışacağım sanırım. Sayısal lotoyu falan tutturamadığım sürece uzun bi süre boyunca hayatım böyle devam edicek sanırım. Şimdi de en dertsiz tasasız yapabildiğim şeyi yapmaya geldi galiba sıra; uyumaya. Belki ak sakallı dede de gelir sayısal loto'nun rakamlarını söyler.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin