Sayısal loto vs. iddaa

8 Ağustos 2009 Cumartesi

Gelecekle alakalı ümitlerim olduğundan kelli ben de "bir dönüm bostan yan gel yat osman" hayat görüşünü benimseyebilmek için her Türk üşengeci gibi kısayoldan çalışmadan çok para kazanmak istiyorum. Bunun için de başvurulabilecek en kolay yöntemler de şans oyunlarıdır. Oynanılan kuponun tutma ihtimalinin çok düşük olduğu bilinse de hayal kurması son derece zevklidir. Lise yıllarımdan beri cebimde kalan 50 kuruş 1 lira gibi amaçsız bozukluklarla bir sayısal loto bayinin önünden geçiyorsam girer oynarım. Ancak beni rahatsız eden olay her hafta çekilişleri izlememle oldu. Tıngır mıngır rakamlar yuvarlanıyor, tabi ki tutmuyor benim rakamlar, ben de kızacak birşeyler arıyorum bulamıyorum.

Yine lise yıllarımda hayırsız sıra arkadaşımı elinde bahis kağıdıyla gördüğümde "hah işte kaybetsem de çatabilecek bişeylerimin olduğu bir şans oyunu" diyip genç yaşımda giriştim kriminal bu eyleme. Unutmam hala ilk oynadığımız kuponda 5 lira'dan 32 lira kazandıydık. Ancak sonra benim sıra arkadaşını bir kahvenin üst katındaki kaçak bahisçide elinde kuponla Kanal D'de Arena programında görünce bir daha oynayamaz oldu. Bu kaçak bahis olaylarının iyice coşmasından sonra devlet baba el atıp malum İddaa'yı icat etti de biz de rahata kavuştuk. Rahattan kastım da şudur. Eğer oynadığınız kupon tutmuyorsa ya doğru takıma oynamamışsınızdır ya yeterince analiz yapamamışsınızdır ya sahadaki biri çok büyük bir hata yapmıştır ya hakemin denyoluğu tutmuştur. Ne olursa olsun Sayısal Loto gibi afaki kutudan çıkan rakamlı toplar gibi ne olduğu belli olmayan birşey değil. Kısaca insanın kendi şansını kendisinin yaratması güzel birşey, en azından başaramayınca kendinize kızma hakkınız olur.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin