Müşteri Hizmetleri Temsilciniz bana bağlansın

9 Ağustos 2009 Pazar

6 yılı devirmeye yol almış mağdur telefonum 16 saat dayanan şarj kapasitesini bana unutturduğu için geçtiğimiz gün kapandı. Normal olarak şarj ettim ve açmaya çalıştığımda "sim kart reddedildi" mesajını verip sağlam bir küfür ettirdi kendisine bu tuğla telefonum. 10-15 deneme sonunda sim kartı oynata oynata denedim açtım sonrasında da günde ikişer kere şarj ederek bu sorunu yaşamaktan kurtuldum. Gelin görün ki geçen gün gece sinsi gibi kapanmasının ardından sabah açmaya çalıştığımda bu hatayı vermeye devam etti. Yetmedi bütün bir gün boyunca her denememde kapı duvar oldu karşımda. Telefon bozuldu herhalde dememden sonra diğer telefonlarla yaptığım birkaç deneme nette yaptığım birkaç arama ile anladım ki sorun sim kartın (ki o da 4 yıla yakın süredir kullanımda) bir yerlerine birşey olmuş o yüzden açılamaz olmuş.

Anladım ki sim kartı değiştirmek gerekirmiş. Üşenmedim aradım vodafone müşteri zımbırtısını. Makina abla bana "numaranla işlem yapacaksan bire numaranı girmeden yapacaksan ikiye bas" dedi ben de hayhay diyip belki bir faydası olur diye girdim numaramı. Ancak ya kampanyası hakkında bilgi vermek istiyor ya çalıntı bildirmek istiyor bu otomatik abla. Ben de çalıntı gibi girerim derdimi anlatırım müşteri temsilcisine diye heves ettim ver ettim butona parmağımı ancak "sim kartı bloke ederiz bak emin misin" dedi mi otomatik abla güç bela kaçtım ana menüye. "Numaramızla rezil olduk bari numarasız girelim bakalım ne olacak" dedim bir de öyle denedim. Baktım abonelik sonrası zımbırtılarda derdimi anlatan birşey var yine bastırdım butona otomatik ablanın "bana git vodafone dükkanına ver 5 tl çıkartırız yeni bir sim kart sana" demesiyle kalbim kırıldı. Dedim ona da hayhay ama bir emin olayım sorunun sim kart değiştirmek gerektiren bir hata olduğundan diye bastım tuşa müşteri temsilcisine bağlanmak için. Sonrası malum beklemelere doyamadım. Ayrıca Vodafone'un bekleme müziği olarak da kullandığı reklam müziği çok kötü hiç sevmedim, zırt pırt müziğin ortasına girip en kısa sürede temsilciye bağlanacağımı söyleyen ablaya uyuz oldum, zorla bekletiyosunuz bi de üstüne gelip beklediğim için teşekkür ediyosunuz diye ona da uyuz oldum. En sonunda da "olmaz olsun böyle müşteri temsilcisi ben ne bağlanayım böyle müşteri temsilcisine bağlanacaksa o bana bağlansın" diyip kapattım telefonu. Kimsenin böyle telefonla işlem yapan yerlere muhtaç olmaması dileğiyle efem.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin