Mevsimlik öğrenci

4 Ağustos 2009 Salı

Sülalemde üniversite başarısı genetik olduğundan mıdır bilmem (bir kuzenim yaklaşık 9 yılda bitirdi diğeri 7. senesinde ve okumaya devam ediyor) ben de 4 senelik olması gereken bir bölümde 5. yılımı bitirdiğim yetmemiş 6. senemi okumadan önce bir de yaz okuluna gideyim de bu seneye hazırlayayım kendimi dedim.

Şanssızlığım zaten ilk haftalardan gösterdi kendisini. Süper bir hocadan aldığım 2 dersin biri el değiştirdi şimdi burda hakkındaki fikirlerimi açık açık yazmak istemediğim hiç de süper olmayan bir hocaya geçti. Sonrasında da ders programında ufak bir oynama ile benim aldığım 3 adet ders haftanın 5 günü sabahın 10'una yerleşti. Daha da kötüsü cuma hariç bütün öğleden sonralarım da bomboş oldu.

İstanbulun ikliminden trafiğinden bahsetmeye gerek yok. Araba da bakımdan 4 haftada geldiği için E5'in ortasında en güzel duran eski model İkarus otobüslerden birisinin içinde oldukça güzel bir şekilde ayakta duran 10-15 kişiden birisiydim uzunca bir süre. Ha tabi bir de yoldaki bakım çalışmalarını da hesaba katmak gerek bu sevimsiz tabloyu düşünürken. Tabi bir de yaz okulu zamanı facebook'a girince gördüğünüz havuzlu denizli ortamlardaki arkadaşlarınız yüzünden internete de küsülür.

Tek sevindirici diyebileceğim nokta birkaç birşey öğrenmiş olmam ve notlarımın da benim standartlarıma göre oldukça iyi olması. Ancak şuan final haftasına girmiş bulunduğum ve ilk sınavından bugün çıktığım yaz okulu yedi bitirdi beni. Bomboş sayılabilecek okuldaki birkaç kişiden birisi olmak, temiz hava almak için çıkılan bahçenin 30 derecenin üstünde olması, sınıfların birkaç kişiden fazla öğrenci barındırmaması yaz okulunu daha da sevimsiz hale getirdi.

Ve artık önümde 2 okul günü kaldı. Yarın gireceğim (yine tabi sabahın köründe) bir sınav ve cuma gününe beni bekleyen bir adet final (yine sabahın köründe) bir adet zor sayılabilecek proje (öğlen 12'ye kadar) ve bir de gereksiz bir sunum (kimbilir ne zamana) sonrasında yalandan da olsa özgürlüğümü ilan edip tırttan bir tatil yapmaya başlayacağım. Mezunların tatsız hatıralarını hatırlattığım için özür diler gençlerin dikkatini bu noktaya çekip yaz okulundan sakınmaları için birçok güzel sebep sunarak hayırlı bir örnek olduğum için kendimle gurur duyarım. Serin yazlar dileklerimle.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin