Türkler ne arar #4

4 Şubat 2010 Perşembe

Yine birikmiş Google arama tandanslı benim bloguma girenlerin enteresan olanları. Madem onlar birikmiş ben de yazayım dedim. İşte geçtiğimiz bir ay içerisinde enteresan aramaları neticesinde benim bloguma ulaşmış olan talihli kişiler.

amerikan güreşi oynayan çocuk öldü: Ya işte ben demiştim bu Fox TV'deki kaslı maslı adamlara inanmayın diye. Yalnız şunu da anlamadım, madem öldüğünü biliyor bu kişi de neden bir daha Google'da bunu aramaya ihtiyaç duyuyor ki.

başkasının bilgisayarından depaccoya üye: Zamanında bu dolandırıcı site ile ilgili sağlam bir bilinçlendirici yazı yazmıştım, demek ki hala o yazı sayesinde dolandırılmaktan kurtulanlar olmuş. Ancak kurtulan da en az site kadar dolandırıcıymış. Kendi kendini üye yapıp zengin olma yöntemleri aramış.

beygirlerde cinsellik: Sonunda National Geographic'e de çevirdiniz güzelim blogumu. Eğer benim yazılarımdan aldığınız bir bilgi bunu arayanların işine yaradıysa sonra da o at gidip bir koşuda birinci falan olduğunda gelip bana payımı vermezlerse hakkımı helal etmem. Ben şimdiden uyarımı yapayım.

big live blogging pizza: İşte hiç anlamadığım aramalardan birisi daha. Tercümesi de şöyle oluyor: büyük yaşa blogla pizza.

burger king amerika domuz: İşte komplo teorisyenlerine inanıp bunu bir de internette aramış bir yurdum insanı. İnanmayın yahu böyle şeylere, bula bula anca benim blogumu bulabilirsiniz işte.

çorum sokaklarında mobese kameraları nerelerde: Sevgili Çorumlu yurttaşım, belli ki trafikte bazı illegal hareketler yapmaya niyetin var, yapma. Yapacaksan da bunu böyle ulu orta internetlerde arama. Arasan da benim son derece legal blogumdan medet umma.

efem su: Yahu bu aramayla benim blogumun ne alakası olabilir. Yakında blogumdan pide siparişi falan da vermeye başlayacaklar herhalde.

fransada işsizlik maaşı ne kadar: Hah işte tam benim kafada bir internet kullanıcısı. Yan gelip yatalım paraları alalım diye düşünmüş. Ama önce de internette araştırmış en çok neresi veriyorsa oraya giderim diye.

günümüz ile neler oldu: Bu kafayla sorarsan hiçbir şey olmadı. Bu anlatım bozukluğundan sıyrılmadan da olmaz kolay kolay.

hamburger görsellik: İşte bunu arayanı çok takdir ettim. Yediği şey hem midesine hem gözüne hitap etmeli aynı benim gibi. Bir ara bana mail atarsa da detaylı veririm bu görselliğin sırrını.

jeff hardy şarkısı masa]st]ne koyunu: Orada masaüstü yazmaya çalıştığını anladıktan sonra bu arama daha da saçma bir hal aldı. Masaüstüne koyunu gibi bir ibare var sonda. Kabahat bende aslında, nerden musallat ettim bu amerikan güreşçisi sevicilerini başıma.

kanada da metalurji: Bu kadar spesifik bir aramada da çıktığım için gözlerim doldu adeta. Gel gör ki ben ne bileyim Kanada'da nasıl olur metalurji.

marduk dönüş: Hah işte bir geldiği yetmiyordu bir de dönüp bir daha mı gelecek yani şimdi bu marduk. Bizim örfümüzde ananemizde misafirperverlik vardır, gidene gel gelene git denmez, marduk'u da hayhay deyip kabul ederiz artık.

tabanca para: Ben bu arayanlara baktıkça her geçen gün yeni birşey öğreniyorum sanırım. Var mı ki acaba böyle birşey cidden? Nasıl birşey olabilir ki tabanca para? Bakkala gidip 2 tabancalık pirinç almak gibi birşey mi?

undertaker alttan alan: Benim yaptığım basit bir kelime esprisini ciddiye alıp bunu arayan insanlar mı var yoksa bu espri benden önce de mi yapılmıştı onu bilemedim? Ama bunu niye bir daha arar bir insan onu hiç bilemiyorum.

uçak al: Benim blog demek ki nasıl zengin bir imaj çizdiyse uçak almaya karar verenler bile gelip benim sayfama danışıyor önce. Bir tur vermeyen toptur lan.

yetenek sizsiniz big box yapan alman çocuk: Yurdum insanı yabancı bir terim duydu mu araştırmaya gerek duymadan duyduğu gibi yazıyor ya direk, işte ona uyuz oluyorum ben. Big box diye sallamış bu tip mesela.

yetenek sizsiniz türkiye alman big bax canın söylediği şarkı: Al bir tane daha. Bu da big bax diye sallamış. Burdan vatana hizmet kapsamında bunun doğrusunu yazmayı kendime görev edindim. Onun doğrusu beatbox'tur.

youtube ayazmada minibüs üstüne atlayan hirsiz 14,01,2010: Yahu ben hayatımda bu kadar spesifik bir arama görmedim. Madem biri böyle birşey aramışsa kesin böyle birşey vardır diyerek saatlerce internette aradım bu olayı. Bulamayınca da merakım 2 kat arttı. Minibüse neden ve nasıl atlar ki bir hırsız. Ya ta tek yaptığı minibüse atlamak ise hırsız olduğu nasıl anlaşılır ki?

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin