Şöyle böyle #22

14 Şubat 2010 Pazar

İşte son günlerin şöyle böyleleri.

  • Uçarı kelimesini oldum olası sevegelmişimdir.
  • Uçarı kadar dikkatimi çeken bir diğer kelime de refüzedir. Karşımdaki kişi en ilgimi çekmeyen konuyu anlatıyorsa bile refüze dediği anda pür dikkat dinlemeye başlarım.
  • Bazen televizyonda zap yaparken çok saçma bir durum yaşıyorum. Kanalları değiştirirken reklam olan bir kanala geldiğim esnada bilgisayarda birşey gözüme çarpıyor ve bilgisayara dönüyorum. Sonra tekrar televizyona baktığımda reklam görünce "bu kanalde kesin çok güzel birşey izliyordum, yoksa niye bu kanal açık olsun, reklamlar bitsin de izlemeye devam edeyim" diyorum. Sonra reklamlar bitince de görüyorum ki alakam bile olmayan bir program varmış o kanalda.
  • Hıncal Uluç'a program yaptırmayı bıraktıkları anda NTV Spor tartışmasız bu ülkenin en başarılı ve kaliteli televizyon kanalıdır ibaresinin altına imzamı atarım.
  • Gece geç saatlere kadar oturduğum zamanlarda etraftaki apartmanlarda açık bir tane bile ışık göremeyince kendimi çok sıradışı birşey yapıyormuşum gibi hissediyorum.
  • 2009 yılında çok fazla Türk yapımı film çekildi, sinemalar coşacak falan deniliyordu da şimdi düşününce koskoca 2009 yılından aklıma kalan öyle bariz bir film yok sanki. Nereye gitti bu onca film. Kanal-i-zasyon ve Neşeli Hayat dışındaki filmler hakkında bin türlü reklam olayı yapıldı televizyon kanallarında, onlardan başka birşey de göremedim pek.
  • Ne zaman ki toplu yemek yenilen bir yerde masamdaki birisi ayranın kapağını çalkalamadan önce açar, işte ben gerilimden ve kahrımdan ölürüm. Nedense masadaki herkesin ayranlarını çalkalayıp çalkalamadığını da takip ederim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yalnıs tespit sn huan. Hıncal uluç ntv spor da mehmet aslan'la beraber yeni bir programa başladı. bilginize..

Parahuman dedi ki...

hıncal yeni programa başladı diye benim güzelim tesbitim niye yanlış oluyor sayın okur yazar...

Adsız dedi ki...

yorumunuza katılmamak elde değil efenim. ama gelin görün ki ntv de prog. yapmayı bırakır bırakmaz ntvspor da başladı yeni programına.

Parahuman dedi ki...

yeni başlamadı efendim... kaç zamandır wardı ntvspordaki programı...

Blog Widget by LinkWithin