İkincil dalya

13 Şubat 2010 Cumartesi


Hey gidi sevgili okur hey. Şaka maka 200 yazıya da erişmiş bulunmaktayız. Daha dün gibi hatırlıyorum bu blogu yazmaya başladığım günü. Yalan söyledim aslında sevgili okur. Blogu açalı aslında çok oldu biliyorum. Ama nedense bu sürenin çok keyifli geçtiğini göstermek için söylenen böyle bir yalan var. Yoksa ben açtığım günü de her yazdığım yazıyı da her yaptığım tasarımsal değişikliği de her gelen yorumu da dakikasıyla saniyesiyle hatırlıyorum adeta.

Yıllar yılı sözlüklere falan yazdım durdum beyhude yere de sonunda bu blog olayını da akıl ettim. Sözlük ortamı da güzel hoş da bir curcuna bir kaos, kimse durduk yerde "dur şu parahuman'ı takip edeyim neler yazmış" demiyorken bu bloga girenleri biliyorum ki benim yazılarımı okumak için lütfedip teşrif ediyorlar okuyorlar. Blogu da açarken bu tarihe kadar onbinlerce okuyucu kitlesine hitap ediyor olurum diyordum ancak o da biraz yalan oldu. Neden yalan oldu açıklayayım.

Okulun demirbaş öğrencilerinden birisi olduğum için çevrem hayli geniş. Mezun olanıyla, alttan alanıyla binlerce insan tanıdım diyebilirim. Ancak nasıl bir çevreyse bu okuma fakiri insanlarmış meğersem çoğu. Blog sayesinde etrafımdaki çevremdeki kitleden tiksindim inan ki sevgili okur. Hepsini bir odaya toplayıp "siz ne okumaz ne kültürsüz adamlarmışsınız" diye çemkiresim geldi. Ama bunu da desem aralarından biri çıkıp "hocuu pese gidelim mi" diye soracağı için zahmet etmedim.

Her ne kadar okur sayısı bazen içime dert olsa da yazmak çok güzel bir hadiseymiş sevgili okur. İçime dert olanı, gözüme çarpanı, kafamdan geçeni, yüzümü güldüreni, kısacası herşeyi yazdım bu sanal ortamlara. Böyle böyle toplamda 200 yazı ile karşınızda olageldim, bundan sonrada olmak için elimden geleni yaparım. Keyifle okuyacağın nice yazılarla karşınızda olmam dileğiyle sevgili okur, esen kalın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Blog camiasının bir parçası olmamda büyük pay sahibi olan sn.human'a sadık bir okuyucusu olarak burdan sevgi ve selamlarımı gönderiyorum..Nice 200'lere efem!!!

Parahuman dedi ki...

teşekkürü bir borç bilirim sayın hem okur hem yazar... hep birlikte efenim...

Blog Widget by LinkWithin