Şöyle böyle #21

8 Şubat 2010 Pazartesi

Sevgili okur, tatil olur dinlenirim sevinciyle ardımda bıraktığım bir final döneminden sonra sancılı bir not açıklanmasını bekleme sürecinden sonra tatil yapamadan kayıt işlerine gömüldüm. Darlandım yani sevgili okur. Kendi durumumla daha fazla kafa şişirmeden son bikaç gündür kafama takılanları yazayım.

  • Bizim TBMM kavgaları biraz kısır oluyor yav sanki. Nerde o Kore'deki Tayland'daki TBMM (onlarda TBMM değildir heralde ismi) kavgaları. Onlarda uçan kafalar, yanar döner tekmeler falan oluyor, bizde anca tokat ve avuç içi ile atılan yumruklar var. Madem illa kavga edeceksiniz bari bu işi görsel bir ziyafete çevirin.
  • Rus salatası ve Amerikan salatası kargaşası benim gözümde Rusya ile Amerika'nın bitmek bilmeyen çekişmesinin somut bir örneğidir. Bir salatayı bile sahiplenmede olay çıkarabiliyor bu abiler.
  • Tulum çıkarmak diye bir tabir var ya, sırf o yüzden hiç bir sınavda tam başarı sağlamadım. Tulum çıkarmak ne lan? Hiç güzel birşey çağrıştırmıyor. Rezillik.
  • Playback ne samimiyetsiz birşeydir. Bi şarkıcı elinde mikrofon şarkıyı söylermiş gibi yapıyor, karşısında da bir grup izleyici eğleniyormuş gibi yapıyor, sonra program sahibi olan sunucu da şarkıyı çok güzel söylemiş gibi yapıyor. Ne pis bir sahtekarlık durumudur bu.
  • O değil de Lost diye bir dizi vardı. Öyle bi saçma aralar verdiler ki diziye ne merakım kaldı ne birşeyim. Adam gibi bi yere bağlasınlar finalini, bitirsinler diziyi ben de öyle izlerim artık.
  • Evimin önünde enteresan bir park var. Yeşillik falan, salıncaklar kaydıraklar falan. Ordaki bir öbek köpek nedense ben geçerken beni zerre sallamadılar da bikaç metre arkamdan gelen teyze ile yanındaki kıza saldırdılar. Durumu o kadar merak ettim ki dönüp köpeklere sorasım geldi "abi şimdi siz beni sallamadığınız için mi saldırmadınız yoksa saygınızdan mı?" diye. Hala da merak ettiğim bir konudur bu.
  • Gazetelerde falan burç kısmı var ya, hani o günün nasıl geçeceğini falan yazıyor. O burç işlerini yazanlar diğer gazetelerdeki burç kısımlarıyla farklı şeyler yazdıklarını görünce ne hissediyorlardır acaba.
  • Lise zamanında her tenefüste falan bir şekilde maç yapılırdı ya, işte ben onu çok özlüyorum. Arasıra üniversitede bahçeyi şöyle bir gözüme kestiriyorum olur mu diye, toplum beni çok yadırgar diye vazgeçiyorum sonra.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aziz dostum sevgili human,kola kutularını ezer bırakınız bahçeyi okul koridorlarında top oynadığımız zamanları hatırlarım..dey gidi dey!!

Blog Widget by LinkWithin