Pirenses'in "i"si beni gerdi

7 Ekim 2009 Çarşamba

Prenses diyince insanın aklına genelde uzun sarı saçlı (nedense masallar Avrupa kökenli gibi gelir bana o yüzden de sarı saçları olduğunu düşündüm hep prenseslerin) çıtı pıtı, kabarık etekli, tepesinde ufak bir taç olan hanım hanımcık insanlar gelir aklıma. Gelin görün ki gün geçmiyor ki bu güzel memleketimde bu aklımdaki imajlardan birisi daha yıkılmasın. Kanallar arasında hızlı hızlı geçiş yaparken Show TV'deki Yemekteyiz'e denk geldim. Bir yarışmacı vardı ki beni benden aldı. İsmi Pirenses (yazım hatası değil arada "i" harfi de var isimde). Pirenses deyince (yazım hatası bile de olsa) insan başta tarif ettiğime yakın birşey bekliyor. Ancak bu Pirenses öyle böyle değil. Pehlivan gibi devasa bir bünye, kafa atmak üzereymiş gibi öne eğik duran bir bünye, şekilsiz anormal dudaklar ve nispeten önde duran kocaman bir alt dudak, kalın kalın etli butlu kollar, devamlı car car bağırıp karşısındakini konuşturmaması... İsim konusu da bu yüzden çok riskli. Açıkcası bir baba adayı olarak (nedense isimleri de hep babaların koyduğunu düşünürüm) çok net eminim ki bazı isimleri kullanmaktan öldüresiye kaçınacağım. Örneğin evladım olur o neşeyle koyarım adını Mülayim. Sonra bu Mülayim civelek gibi oradan oraya koşup süper aktif hareketler yapan bir insan olup çıkarsa insanlar bana laf söz eder "bu nasıl isim koymaktır manyağın delişmenin önde gideni çocuğa Mülayim diye isim mi olur" diye. Bu yüzden Osman, Ökkeş gibi risksiz, sıfat olamayacak isimlerden şaşmamakta fayda var. Yoksa Pirenses olursunuz da haberiniz olmaz mazallah.

5 yorum:

Esma dedi ki...

Haha:)) ben de gördüm o kadını ya, hatta önce adamın biri onun hakkında konuşuyordu lan dedim adama bak erkek gibi kadına prenses diyor, sonra anladım ve aynen bunları düşündüm insan çocuğuna böyle isim koyar mı hulen:)

littleiv dedi ki...

pirenses nedir ya ahaha

Parahuman dedi ki...

prenses olsa bi derece, pirenses bi de :D

Esma dedi ki...

Kadın bugünkü programda prenses kıyafeti giymişti ya:)Sırf ne yapıcak die oturup sonuna kadar izledim, değdi valla:)

Parahuman dedi ki...

ya bi ara ben de gördüm o kıyafeti ama temel estetik dürtülerim kanalı değiştirmemi emretti adeta... kırkpınar pehlivanı gibi kadın, çok saçma tezat olmuştu o kostümle...

Blog Widget by LinkWithin