Bir pazarlama taktiği olarak gece üretimi

29 Ekim 2009 Perşembe


İnternet alemlerine girip çıkmışlığı olan neredeyse herkesin bir kere girip baktığı bir site olan sahibinden.com'da öyle bir ilan gördüm ki öğlen öğlen kafam karıştı. Satılmaya çalışılan ürün bir motorsiklet. Ancak o kadar ilginç özellikleri ile tanıtılmış ki bunun nasıl bir reklamcılık mantığı olduğunu ben anlayamadım. Satılan ürünün başlığı "Gece Yarısı Takıntısı", gerçekten de satmaya çalışan arkadaşın bir gece takıntısı olduğu doğru. "BU GÖRDÜĞÜNÜZ MOTORSİKLETİN TEK BİR VİDASI BİLE GÜNDÜZ ELLENİLMEMİŞ OLUP SADECE GECE TASARLANMIŞ BİR MAKİNADIR." tanıtım kısmının ilk cümlesi de bu. Ben bunu okuduktan sonra bu motorsikleti alır mıyım peki? Tabi ki almam. Gece kör karanlıklarda uykulu gözlerle yapılan motorsikletten ne hayır gelir. Ayrıca atasözü de var "gece yapılan işe şeytan karışır" diye. Ama satan arkadaş bunu meziyet sanmış yazmış. Bir de resim koymuş ama o resimde de kafasını motorsikletin önüne (en azından bir kısmına) getirerek, kendisini üründen daha çok ön plana çıkarmaya çalışmış. Ürünün ve tanıtımının devamını da görmek isteyenler buraya tıklayabilirler.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin