Bayram değil seyran değil ilk aşkım beni neden ekledi

27 Ekim 2009 Salı

Gün geçmiyor ki marjinalin harman olduğu yurdumda bir gariplik daha yaşanmasın. Az önce Facebook'uma girip de iki ekin ekeyim o da olmadı mafyacılık oynayayım dediydim. Bir de anasayfamı açtım ki ne göreyim, birisi beni eklemiş. Oh ne güzel ekvatordan büyük olan sosyal çevrem büsbütün genişleyecek diye sevinçle ver ettim mouse'un sol butonunu arkadaşlık isteği üzerine. Karşıma çıkan kişi ne okuldan ahbabım ne sülaleden tanıdığım. İlk aşkım (aslında Ilk Askim ama ben Türkçe karakter sorunu olduğunu tahmin ediyorum bu durumun) diye bir isim soyat. Bir merak tekrar ver ettim parmağımı mouse'un butonuna acaba kimdir bu diye durum daha da ilginçleşti. Bu İlk Aşkım'ın listesinde 11 tane insan var, şimdilik. Hepsinin de ismi Erdem. Demek ki bu arkadaş dünya üzerindeki bütün Erdem'lere (evet bu arada adımı da deşifre ettim sevgili okur biliyorum heycanlanıyosun şuan) aşıkmış. Ya da ilk aşkının adı Erdem'miş. Bu İlk Aşkım denen optimist de "varayım Facebook'a da dünya üzerindeki bütün Erdem'leri ekleyeyim ben olur da biri tutar" demiş herhalde. Gelin görün ki bu İlk Aşkım'ın ilk aşkı olan Erdem'in belli başlı anatomik özellikleri de mi yoktu. Nice yazımdan bildiğiniz gibi tosun bünyeli pehlivan gibi bir adamım ayıptır söylemesi. Bu İlk Aşkım'ın arkadaş listesindeki Erdem'lere bir bakayım dedim kara kurusundan çekik gözlüsüne, soluk benizlisinden kemçük ağızlısına kadar her türlüsü var. Madem bu ilk aşkın Erdem'e bu kadar heves ettin aramaya bulmaya da tipini de mi hatırlayamadın. 06 Mayıs 1990 olması dışında bir bilgi de yok bu İlk Aşkım hakkında. Facebook'a resim de koymayı akıl edememiş. Eğer bu kimse dünya çapında bütün Erdem'lere reklam yapmayı amaçlayan bir şirketten falan değilse nedir çok merak ediyorum. Ha şunu da söylemeden edemeyeceğim: eğer şakaysa hiç komik değil, ama gerçekse çok komik.

4 yorum:

littleiv dedi ki...

fiuu korkunçmuş

fuly dedi ki...

peki sen bu arkadaşlık teklifini kabul ettin mi?

Not: bu kadar tehlikeli başlıklar atmayınız erdem bey..

Parahuman dedi ki...

hiç kabul eder mıyım... bir müddet irrite olmuş bir ifadeyle ekrana baktıktan sonra hıh diyip reddettim... ne işim war benim onca Erdem'in arasında...

fuly dedi ki...

he tek olsan edicektin yani hmmm

Blog Widget by LinkWithin