Giden mücahitin ardından

5 Ekim 2009 Pazartesi

Bir vakitler yazdığım yeşil sahalarda bir küçük mücahit yazısını sadık okurlarım hatırlayacaktır. Dün de bu konuyla ilgili neşeyle öğrendiğim bir olay olduğu için tekrardan bu konuya döneyim de 2 kelime edeyim dedim. Dün ligin 8. haftasında ilk galibiyetini aldı Bülent Uygun'lu Sivasspor. Antalya karşısında 2-0 gibi bir skor ile sahadan galip ayrıldılar. Bu maçla da 8. hafta sonunda yanılmıyorsam 4 puan sahibi oldular. Gelelim benim eğlendiğim konuya. Geçen sene Bülent Uygun'a Sivasspor'un başarısı sorulduğunda "İstanbulda Laila var burda la ilahe illallah var" deyivermişti. Bu sene hem avrupada hem ligde aldığı kötü sonuçlara bakarak demek isterim ki Bülent Uygun'un la ilahe illallahı bitmiş herhalde ki maç kazanmaktan aciz oldu takım. İstifa etmesine de en çok sevinenlerden birisi olarak ben neşeyle izlediğim bir futbol liginde böyle spora dini karıştıran adamların gitmesinden çok mutluyum. Tekrar belirtmekte de fayda görüyorum birkaç tanesi hariç ne Sivasspor'lu oyunculara ne Sivasspor yöneticilerine ne de Sivas'a karşı bir garezim yok. Beni tek rahatsız eden Bülent Uygun idi o da gitti kavga bitti.

1 yorum:

littleiv dedi ki...

iyi oldu artise. yine yaptı gerçi artisliğini kazandıktan sonra istifa etti. ama çok sevindim yine de.

Blog Widget by LinkWithin