İnci Baba taksitle adam dövendir

15 Ekim 2009 Perşembe

Kanada'da ya da İsviçre'de olsam gördüğümde ağzımdan salyalar saçarak güleceğim bir siteyi Türkiye sınırları içinde görünce ister istemez geriliyorum. Hakeza oralarda böyle bir şeyi gören herkes şaka zanneder ama korkarım ki söz konusu site gerçek. Açıklayayım bari siteyi de seni bu hunhar merakından kurtarayım sevgili okur. Ardahanlı bir sayın abimiz olan Saim Arslan (nedendir bilmiyorum lakabı İnci Baba) çok pis adam döven birisiymiş. Bu meziyetini de paraya çevirmek istemiş. Sonra da tüm Türkiye'ye yayılabilmek için bir internet sitesi yapmış. Açık açık da yazmış taksit de yaparım kredi kartı da kabul ederim diye. Telefon numarasını da vermiş hatta. Korkarak tekrar tahmin ediyorum ki bu birey ve sitede yazılanlar da tamamen gerçek. Ayrıca bir de www.ardahan.info adlı siteye de günde 2 milyon kullanıcı girdiğini ya da girmesini istediğini (o cümlede yüklem kullanmadığı için bilemedim) belirtmiş. Neyse daha fazla uzatmadan bu söz konusu siteye ulaşmak isteyenler için link vereyim ve huzurlarınızdan çekileyim ben.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin