Kahrol medya al sana Marduk

2 Ekim 2009 Cuma

Bir zamanlar nice kâhinler çıkmış demiş ki "güneş sisteminde aslında 10 gezegen var, sonuncusu olan marduk da dönüşünü 3600 yılda tamamladığından kelli hiç göremedik, amma bu Marduk gelecek 2012 yılında dünyanın çok pis yakınından geçecek dünyayı da yakacak yıkacak" bu kehanet de kimilerinin içine oturmuş kabusu olmuş rüyalarına girmiş. Ben de oturdum düşündüm neden 2012 diye, sonunda anladım ki esas Marduk bizim medyayı vuracak. Neden derseniz şöyle saçma bir bağdaştırma yapacağım ki 2000'den itibaren her yıl 1 gün "vay efendim bugünün tarihi 05.05.05 idi ne kadar ilginç değil mi sevgili izleyiciler" haberini yaklaşık 10 dakika kadar izledik. Yok efendim o gün evlenenler çok olurmuş da akılda kalsınmış falan. İnanıyorum ki her haber merkezinde de hiçbir konuda fikri olmayan ama böyle tarihi ilginç günler olsun ya da ramazan öncesi pastırma fiyatlarını halka danışma olsun bu niteliksizlikte haberleri yapan birileri var. İşte bu Marduk da onların kabusu olsun. Evet sevgili okur yine yaptın beyin fırtınasını bağladın Marduk ile bu niteliksiz adamları. Çünkü bu takvimsel haberi yapabilecekleri en son tarih 12.12.12 olacak. Yani Marduk'un gelip de ya dünyayı ya da bu niteliksiz habercilerin bir malzemesini yokedip bitireceği gün.

1 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Oh be. İçime su serpildi doğrusu. Hay Allah senden razı olsun P.H. Korkularımı geçirdin, ödümü patlamaktan kurtardın.
Öd sağlığımı sana borçluyum böylece....

Blog Widget by LinkWithin