Telekomünikasyon can alır

1 Aralık 2009 Salı

Kaç zamandır sağda solda okuduğum bir haber var ama bir türlü emin olamadım doğruluğundan o yüzden yazıp yazmamak arasında kaldıydım. Olay yerinin Türkiye olduğunu düşününce doğru olma ihtimali ağır bastı sanırım ki şimdi bu yazıyı yazıyorum. Çorum da C.S. isimli (aslında ismi bu değil de kısaltması böyle oluyor yani işte) bir kızcağız hayatından çok bunalmış. Almış eline telefonunu, sırayla rehberindeki herkese çağrı bırakmış. Birkaç saat beklemiş kimse C.S.'ye çağrı bırakmayınca C.S. hanım kızımız da "kimse beni sevmiyor" diyerek intihar ederek hayatına son vermiş. Sonradan da ortaya çıkmış ki telefonu gizli numaradan arıyormuş. İnsan hayatı bir telekomünikasyon seçeneği ile de son bulabiliyormuş demek ki demekten başka birşey gelmedi elimden. Haberi okurken benim ilk aklıma gelen ise listesindeki çağrı bırakma niyetinde olan herkesin kontörünün bitmiş olmasıydı açıkcası. Öyle bir durumda da yine bu hanım kızımız hayatına son verecekti demek ki.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin