2009'un enleri

25 Aralık 2009 Cuma

Blog yazma sürecimin ilk yeni yılına doğru yaklaşırken ben de şu 2009 yılına genel bir bakış atayım en enteresan olayları medyadan, sağdan soldan gördüğümce yazayım dedim. Bu arada yakın zamanda bir yeni yıl yazısı yazacağımı da şimdiden müjdelemiş olayım burdan.

En meteorolojik optimist: "Kar yağsın hem mikroplar da kırılır" demesiyle Muammer Güler
En itirafçısı: "Ben zaten iç çamaşırı giymiyorum" demesiyle Kadir Topbaş
En Kasımpaşalısı: "Van münüst" sözüyle Recep Tayyip Erdoğan
En uçucusu: "Havada durdum şahitlerim var. Allaah... Allaaaaaah" demesiyle Sadri Yıldız
En sevişgeni: Asansörde damacana ile cinsel temas halinde yakalanan genç
En öpüşgeni: "Her yerinden öpüyorum Rüştü" demesiyle Ertem Şener
En ağzı burnu dağılan: Berlusconi
En büyük kaybı: Micheal Jackson
En başarılı takımı: FC Barcelona
En büyük tartışma konusu: UGG
En büyük sallayanı: "Biz de 5 sene üst üste şampiyon oluruz" demeciyle Yıldırım Demirören
En büyük hüsranı: Facebook'un video paylaşım sitesine sonra da oyun paylaşım sitesine dönüşmesi.
En korkulanı: Domuz gribi
En ali kıran baş keseni: "Federasyonun verdiği ceza haksızdı, ben Emre abinin boğazını sıkmaktan başka birşey yapmadım" demesiyle Sabri Sarıoğlu
En üzücü gideni: Roberto Carlos
En taklacısı: Batmakla yetinmeyip aynı anda ters dönen Karaköy iskelesi

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin