Türkler ne arar

27 Eylül 2009 Pazar

Az önce farkettim ki şuan yazmakta olduğum yazı naçizane blogumun 111. yazısı oluyor. 111 sayısındaki bu görsel ziyafeti neşe dolu bir yazıyla birleştireyim de tadından yenmez bir yazı çıksın ortaya dedim ben de. Bilmem bilir misin sevgili okur internet devi Google'ın Google Analytics diye bir hizmeti var. Sitene kim girmiş nerden girmiş kaç dakka durmuş nerelere tıklamış ne diye aramış da senin sayfanı bulmuş hepsini gösteriyor. İşte ben de nicedir görüyordum bu arama kısmını ve ilginç aramaları onları paylaşayım bari dedim. İşte huzurlarınızda benim naçizane bloguma Türkler Google'da ne aramış da gelmiş:

Facebooktaki okeyde hile - İşte klasik bir yurdum insanı aramasıyla karşı karşıyayım. Ben facebook'taki okeydeki derdimi anlatmışım yazımda millet orda bile taş çalmanın peşinde. İşin kötüsü bunu arayıp da sayfama giren kişi sayısı 1 de değil, 2.

2009 Ağustos ay sayısal lotoda en çok çıkan rakamlar - Buna ben de birşey diyemiyorum, ben de oynarım şans oyunu. Ancak bunu arayan arkadaş sayfama girdikten sonra ilham gelip de tutturduysa altılıyı bana da bir araba alırsa çok makbule geçer. En azından çıktığını söylesin de blogumda bir Nimet Abla rüzgarı estireyim.

2016 olimpiyatları nereye - Bu arama normal gibi gözükse de sonu "nerede" olsa tamam derdim de nereye olunca sonu karadenizli bir yurttaşın yaptığı bir aramadır belki dedim. "Ha bu 2016 olimpiyatları nereyedur" gibisinden bir çağrışım yaptı bende.

amishler cinsell hayat- Baştan belirteyim arayanın yaptığı yazım hatalarını da aynen aktarıyorum buraya. Bir vakitler uzun uzun anlattıydım Amish Tarikatını, hayatlarını falan. Bu yurdum insanı da sağolsun merak ede ede onların cinsel hayatlarını merak etmiş, nedense arayınca da benim sayfayı bulmuş.

beygirlerde cinsellik - Merak ediyorum bir insan beygirlerin cinsel yaşamıyla ilgili neyi merak edebilir diye. Tamamen belgesel tarzı meraktır herhalde deyip bunu da geçiyorum.

bursaspor tribün nu besteler - Bunu da yazım hatasından dolayı buraya almaya layık gördüm. Tribünü yazmayı akıl edememiş arkadaşımız nasıl ayıracağını da bilemeyince ortaya böyle birşey çıkmış. İlk okuduğumda "nu beste" çıplak beste falan oluyor herhalde diye düşündüm.

facebook okeyde hile - Bir de bu şekilde yazıp arayan var. Bizim milletin aklının hileyle hurdayla haşır neşir olduğu çok net ortada.

facebooktaki gizli üyeler - Belli ki insanlar birşeyden rahatsız olmuş, darlanmış ya da bulunmak istemiyor ki gizlemiş kendisini daha niye zorlarsın arama motorlarında kendini bulucam diye.

kahvede kaçak iddaa - İddaa yasal olunca bizim insanlar soğudu sanırım.

kaçak bahis - Yasak olanın bizim millete cazip geldiğinin somut örneği. Birebir aynısı iddaa varken yasadışı olanını aramakta ısrar ediyor bizim insanlar.

makedonya great britanya izle - Bir kere Great Britanya öyle yazılmıyordur tahminimce. Ayrıca birşey izlemek istemiş ama ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.

son talihimin ingilizcesi - Google'ı hiç anlayamamış bir yurdum insanı. Bir cümle yazıp sonuna ingilizcesi deyince Google otomatik çevirir zannetmiş gelmiş benim sayfamı bulmuş. Kimliğini açıklarsa bir Türkçe-İngilizce sözlük hediye edebilirim kendisine.

Tekrardan belirtmekte fayda görüyorum ki bunlar 100'e yakın anahtar kelime arasından sadece benim seçip çıkarttıklarımdır. Hepsi böyle gibi birşey çıkarılamaz yani. Ancak yine de Türkiye çapında bir sosyal araştırma gibi ışık tutar bir hali olduğunu da gözardı etmemek lazım. 111. yazımda da bunlarla gülelim eğlenelim dedim.

1 yorum:

pek hayırlı işler için aranmıyomuşsun sn parahuman. Nerde kaçakçı bahisçi varsa bulmuş seni... :)

Blog Widget by LinkWithin