Giden konforun ardından

25 Eylül 2009 Cuma

Geçtiğimiz günlerde yazdığım üşüdüm tandanslı yazıda bir şeyi bariz bir şekilde gözden kaçırmışım, yeni farkettim. Bu hiç sevmediğim, sıcağından öldüresiye tiksindiğim yaz mevsiminin tek güzel yanı varmış. O da trikotaj alanında bir güzellik. Yaz boyu giydiğim devasa şort (kapri ya da bermuda da derler sanırım buna ama ben yapamam ayırdını) gitti yerine dünyanın en keyifsiz kıyafetlerinden birisi olan kot pantolon geldi. Şort dediğime de bakmayın aslında paraşütten hallice bir şalvarı alın paçalarından 10 santim kesin şort dediğim şey o. Ancak böyle bir konfor daha olamaz. Efil efil gezdim civelek gibi bunca ay ancak geçenlerde o mengene gibi pantolonu giyince anladım şortun kıymetini. Pantolon da ne ızdıraptır arkadaş. İki akrobatik hareket yapayım dersin yapamazsın, elimi cebime atayım da bozuk para çıkartayım dersin çıkartamazsın, geniş yer buldum yayayım oturayım dersin başaramazsın. Tosun bünyeme olan güvenim sonsuz kış günü de giyer giderim o şortu işime gücüme ama toplum yadırgar diye içim de rahat edemiyor. Çok dertliyim bugünlerde sevgili okur. Varsa trikotajla alakası olup ben bu işe çözüm bulurum diyen ellerinden gözlerinden öperim şimdiden.

1 yorum:

fuly dedi ki...

Koca yaz mutlu mutlu giyindiğin giysinin ismi kapri.. O tür kumaşlardan pantolonlarda var ama pek bir müşkülpesentsin beğenir misin bilemem

Blog Widget by LinkWithin