Türkler ne arar #5

11 Mart 2010 Perşembe

Kaç zamandır bakmıyordum bu Google aramalarına, moralim bozulmasın diye. Az önce daha fazla sabredemedim bakayım bir hele dedim. Demez olaydım. Yine birbirinden enteresan aramalar birikmiş güzelim blogumun internet yollarında.

11818 ahmet denız elazığli: Bu güzel vatandaşımız televizyondaki 118 reklamını yanlış anlayıp numara arama işlemini internetten yapmış. Bir de şu durum dikkatimden kaçmadı ki her yerde "ı" harfini kullanmış. Baştan acıyacaktım "klavyesine i tuşu alacak para bulamamıştır belki" diye en sondaki ve "ı" olması gereken yerdeki "i"yi görünce bu hissiyatım da kaçtı.

baki prensese yedi cüceler: Benim bildiğim bu prensesin pamuk olması gerekiyordu ama yurdum insanı demek ki kotonla orlonla uğraşmak yerine prensesi baki yapmaya karar vermiş. Baki'nin de bir erkek ismi olması beni derinden yaraladı. Ayrıca bir de sipariş verir gibi olmuş bu. "Çek ordan baki prensese yedi cüceler" der gibi birşeyi çağrıştırdı bana.

bilardo yeri açsam para kazanabilirmiyim: Bu sorunun muhattabı olmak beni son derece onore etti sevgili Google aramacısı. Ayrıca madem benim blogumdan fikir aldın ben de %50 indirim beklerim bu bilardo yerinde şimdiden bildireyim. Ayrıca burdan herkese şunu söylemek isterim ki bilardo oynarken teoride ince görürüm pratikte çuhayı yırtarım.

bilgisayar mühendisiyim: Ben de adayıyım sevgili aramacı. Ama bunu Google'lara sorup benim bloguma neden geldin bilmiyorum. Eğer ne yapacağını bilmiyorsan söyleyeyim, MSN'e gir, internette dolaş bol bol, ayrıca toplum içinde mühendis olduğun belli olsun istiyorsan enteresan bir sakal bırak saçları da ıspanak şeklinde uzat.

bkm mutfak skeç sözleri karşılıklı birebir: Bari skeçin ismini de yazsaydın sevgili okur da dinliyip dinliyip yazsaydım senin bu güzel aramana karşılık. Bizde okur memnuniyeti en önemli hadisedir.

dirk nowitzki hayatımda gördüğüm en zeki oyuncu: İlk defa bir Google araması ile polemiğe girmek üzereyim. Hatta giriyorum. Söz konusu zeka olunca Paul Pierce'ın eline su dökemez kimse. Ayrıca sırf bu görüşünü tüm dünyaya duyurmak için Google'da bunu aramak da çok enteresan bir fikir.

dunya konuşan yetenek sizsiniz: Böyle birşey nasıl olur aklım ermedi benim de ancak eğer olursa o yarışmayı kazanma konusunda bir numaralı adaydır. Dünya konuşan ne demektir ki acaba?

elektrik idaresi ersin karabulut adres: Burdan sevgili karikatürist Ersin Karabulut'a sesleniyorum. Ersinciğim birileri senin adresini bulmak için elektrik idaresini aramayı bile göze almış ama bula bula benim blogumu bulmuş. Ben vazifemi yapıp uyarıyorum seni. Sen de gerekli önlemlerini al. Bu kadar adresini merak etmişlerse artık evini bulduklarında ne yaparlar var orasını da sen düşün.

facebook pokerde param bıttı ne yapcam: Keşke paranın bir kısmıyla ev falan alsaydın sevgili arayıcı. Kiraya verip onun kirasıyla gül gibi geçinirdin şimdi. Yahu sevgili arayıcı adı üstünde poker bu, tabi bitecek paran. Ya ne olacaktı?

facebookta kim sayfana girmiş: Burda dikkat çekmek istediğim bir husus var sevgili okurlar. Adam kendi sayfasına girenleri de değil, benim sayfama girenleri merak etmiş sanki. Yoksa niye "sayfana" diye yazıp arasın Google'da. Sen derken kimi kastettiğini bilemiyoruz ama ben üstüme alındım nedense.

gelecekten gelen insanlar: Böyle birilerinin olduğundan o kadar emin ki bu sevgili arayıcı çoğul arayabilmiş. Bir değil iki değil demek ki bu gelecekten gelenler, bu arayanın da canına tak etmiş, "ulan şu Google'a sorayım da bu gelecekten gelenleri kim oldukları çıksın ortaya, yeter canıma tak etti artık" demiş herhalde. Gel gör ki netice olarak benim blogu bulmuş.

halay kanali-gelecekle ilgili programin tekrari 12 subat 2010 . 12.subat: İşte son ayların en bomba araması budur bence. Madem aradığın şey halay kanalı bre arayıcı, geleceği geçmişi mi var bu işin. 12 şubat olunca dünyadaki insanlar daha bir farklı mı halay çekiyor sanki. Bir de programı izlediği yetmemiş tekrarını istiyor. Nasıl bir halay çektilerse artık.

hasarlı arabadan para kazanabilirmiyim: Bayılıyorum bizim insanın bu girişimci ruhuna. Kazanırsın tabi sevgili Google arayıcısı neden kazanamayasın. Satarsın bir hurdacıya olur. Ya da tamir ettirip satarsın. O da olmadı "hasarlı arabadan para kazanmanın incelikleri" diye bir kitap yazarsın, bu ülkede senin gibi insanlar olduğu sürece o kitaptan da baya bir para kazanırsın.

jeef hardy geri düdü fox ta değil: Okudukça sinirim bozuluyor bunu sevgili okur. Bir insan nası geri düder. Geri düdmek nedir?

kurtalan kaçak bahisçileri: Yahu yapmayın etmeyin, şer amaçlı suç odağına çevirdiniz güzelim blogumu. Bahisin bile kaçağındasınız göçeğindesiniz sevgili vatandaşlarım yapmayın bu kadar da.

nasıl kolay para kazanırım: Ben bunu arayan adama daha da birşey demem.

sayısal loto tahmin cetvelleri: İşte şimdi biraz kafam karıştı sevgili okur. Sayısal loto'yu nasıl tahmin edebilir ki bir insan. Hadi bir insanı da geçtim, bir cetvel nasıl tahmin ediyor bunu. Bunu bulan olursa bana da yollasın.

smackdown oyuncularının sevgililerini öperken: Hay şu amerikan güreşçilerini bloguma bulaştırmaz olaydım. Güreştikleri tepiştikleri yetmedi bir de sevgilisini öpmeleri olay oldu. Olay olması da yetmedi de internette aranır oldu.

takma soyatlar: Benim bildiğim bir tek takma isim olur ona da lakap denir. Bütün bir aileye bir lakap takılacağı zaman ona da takma soyat mı deniyor acaba?

uçak al: Başüstüne.

zeki dozer sima oyunlu: Bu bir isim mi ki acaba? İsimse endişe duyarım değilse daha beter endişe duyarım ne olabilir ki bu acaba diye.

şimdiki gençlik tırt: Bunu söyleyen kim ise yanıma alacağım bir grup şimdiki genç ile taksim meydanında gecenin ilerleyen bir saatlerinde ağırlamak isteyebilirim.

1 yorum:

littleiv dedi ki...

uçak al: Başüstüne

ahahah süper bu :)

Blog Widget by LinkWithin