Şöyle böyle #27

4 Mart 2010 Perşembe

Her geçen okula kayıt olamadığım gün ruhumdan birşeyler eksiliyor sevgili okur. Ne yönetmelik var ne kural, herşey soru cevapla çözüldüğü için basit bir kayıt işlemi de bir ay sürüyor neredeyse. Neyse daha fazla dertlerimle kafanızı şişirmeden başlıyayım bu yazımın tesbitlerine.

  • Belki dikkatinizi çekmiştir, Amerika'da falan Amanda diye bir isim var. Kimbilir oralarda ne güzel isimdir ama bana hep "aman da aman" tabirini çağrıştırdığı için görzümdeki karizması sıfırdır bu ismin.
  • Bazen İstanbul'un çok uzak bir köşesindeyken ve akşam oluyorsa aklıma bir cin fikir gelir hemen. Kendi kendime derim ki "girsem şu kargo şubesine, bir güzel koliletsem kendimi, yanımada bir paket çekirdek bir el feneri bir dergi alsam, ertesi öğlene kadar da uyuya uyuya gitsem", böyle bakınca size de mantıklı gelmiştir belki. 5-10 kilo bir adam olsam bunu yapardım da devasa kütlem yüzünden bu kargoyu alan olmaz ben de ortalıklarda koliyle oradan oraya savurulup perişan olurum diye yapamıyorum.
  • Bazen çok kalabalık bir otobüse son binen olmak güzel olabiliyor. Kapıya yaslanıp giderken şoföre ürkek bakışlar atarım devamlı acaba benim yaslandığım o güzelim kapıyı açıp beni yeni yolcularla muhatap edecek mi diye.
  • Şunu da söylemeden geçemeyeceğim sanırım, şehiriçi otobüsler ile seyahat etmenin en güzel yolu ilk durakta binip son durakta inmektir. Okulumun eski kampüsüne giderken 1.5 saatlik o otobüs yolculuğunda kuş tüyü yatakta uyuyamadığım kadar rahat uyuduğumu bilirim. Hele bir de kış günü yapılıyor ise bu yolculuk kolları önde bağdaştırıp kafamı devasa montumun içine çekip adeta kabuğuma çekilir öyle uyurum ikarus marka otobüslerde.
  • Şarap eksperliği diye meslek var ya, ne güzel birşey o. Hem istediğin gibi en kralından şarapları içiyorsun, üstüne bir de para veriyorlar.
  • Eski bir Türk Filmi'nde geçen "Eski katakullicilerden Hıfzı Baba" karakteri tüm sinema tarihindeki favori karakterimdir.
  • Az önce şöyle bir karar aldım ki olur da ilerde dünyaca ünlü bir yönetmen falan olursam filmlerimi Türkiye'de televizyonlarda izlettirtmem. Dublaj yapıcaz diye içine ediyorlar güzelim filmlerin, milyar dolarlık bir film alay konusu oluyor bir anda. Bunun için mi çektim ben güzelim filmi peki? Hayır.
  • Son olarak da yakın dönemde izlediğim Kyle XY isimli diziyi tavsiye ederim hepinize. Gizemli bir şekilde ortaya çıkan ve geçmişini hatırlamayan sıradışı yetenekli bir gencin sosyal hayata ve günlük yaşama uyum sağlama çalışmaları anlatılıyor. Yakın dönem klasik Amerikan dizilerinin kalitelisi gibi yani kısacası.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Üniversitelerde şarap eksperliği diye bir bölüm açılsa mesela güzel olmaz mı?

Parahuman dedi ki...

sayın uff şarap eksperliği zaten üniversitelerdeki iki senelik bir bölüm...

Blog Widget by LinkWithin