Sorumlu habercilik

28 Temmuz 2009 Salı

An itibari ile hayretle Show TV'nin ana haber bültenini izlemekteyim. Spiker abi son derece ciddi bir ifade ile "Türk gençleri güneye gidiyor ve tabi ki tek hedefleri sadece tatil değil" diyerek yurdum yağız delikanlılarının antalya sahillerinde ruslara neler ettiğini izletiyorlar. Hatta yurdum gençleri yetmezmiş gibi Azerbaycan ve civar ülkelerden de üçerli beşerli yağız delikanlılar eglmiş "yaz aşkı" yaşamak için. Haberden ufak detaylar vermek gerekirse.

-"Önemli olan burda saldırmak değil işi biliceksin" diyen gençler
-"Türklere pas vermiyorlar abi ya" diyip çok mağduruz dermişçesine kameraya bakan gençler
-Tahminimce asılanlardan sıkılmış, üzerinde "i have a boyfriend" yazan bir İsrailli abla ve kamerayı görünce utanması.
-Ekonomik kriz gençleri de vurmuş "hergün başka hatunla takılmak istiyordum ama bu sene az turist gelmiş bir haftadır bu 2 hatunla geziyorum" diyen gençler

Böyle insanlar var birçok insan da bunların farkında. Farkında olanlara bunlara göstermek zaten bir işe yaramayacaktır, farkında olmayanlar da "oha böyle bir imkan varmış" diyip antalyaya koşmayacaksa onlara da pek bir faydası yok. Peki bunların hepsini izledik dinledik de haber, habercilik bunun neresinde onu anlayamadım pek.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin