Özgüven + Çalışma = Hedo

28 Temmuz 2009 Salı

Hepimizin malumu bir Türk evladının NBA'de kalıcı olması son derece zordur. Nice kapı gibi baba yiğitleri yolladık zamanında NBA'lerde top koştursun da Amerika'larda adını duyursun diye. Gidenler oldu dönenler oldu yıllar yılı ancak içlerinden birisi farklı olduğunu gösterdi.

Bu sene izleyenler bilir ki final serisinde Hidayet özellikle Boston serisinin son maçında ve neredeyse bütün Lakers maçlarında takımın yıldız oyuncusu gibi oynadı sonra sezon arasında da her yaz tatiline çıkmış lise öğrencisi gibi memleketine döndü. Haliyle basının ilgisi de tez geldi. Gel gör ki beni geren şey bütün röportajlarda "ya nası vurdun o bloğu Kobe'ye helal olsun hido" benzeri cümleler duydum. Sanki bütün sezonun başarısı gelip tek bir bloğa endesklenmiş gibi bir tutum beni oturduğum yerde darladı, çünkü işin aslı öyle değil.

Yeni öğrendiğim üzere bu Hedo dediğimiz kalıplı cüsseli abi NBA'e gitmesi söz konusu olduğunda burdaki klübü ile bazı sorunlar yaşamış. Sonrasında da bir bankadan 1.5 milyon dolar kredi çekmiş ve kendi yolunu çizmiş Amerikalıların gönlünü fethetmeye gitmiş. Benim için takdir edilesi olan da bir sporcunun böyle çok zor bir lige giderken kendisine bu kadar güvenebilmesidir. Tahminimce bu kadar büyük bir özgüven de hayatı boyunca düzenli çalışma ve çalışacağını bilmesinden kaynaklanıyordu. Bana da tebrik etmek kalır anca.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin