ex-cengaver

26 Temmuz 2009 Pazar

Bir cengaver düşünün ki bir kulaç attı mı denizleri yarsın bir kulacıyla akdenizde bir kulacıyla egede tsunamilere sebep olsun, bir rica için dağları delsin yollar açsın, tek eliyle gökkubbeyi yerlere çalsın, bir nefesiyle güneşi söndürsün, koştu mu çitalarla yarışsın uçtu mu albatroslara nazire yapsın, bir tokadıyla yerle yeksan ettiği öz hakiki afrika fillerine kök söktürsün.

Bu cengaverler cengaveri şimdi ne yapıyor derseniz copy paste yapmak için elini klavyeye uzatmaya üşeniyor da onu bile mouse ile yapıyor, telefona gitmek zor geldiğinden kelli internetten siparişler veriyor, kafayı koyup uyudu mu mevsimler yüzyıllar geçiyor.

Evet ne oldum da bu halden bu hale geldim. Ha sadece ben olsam da iyi bu jenerasyondan bikaç kişi 2-3 ay gibi kısa sürede evrildik mi ne olduk da böyle ortamlardan ortamlara seken gençlerken oturduğu yerden kalkması bikaç saat alan adamlara dönüştük. Düzenli hayat da değil bu sağlıklı beslenme de gizli sebepleri var adeta. Kimi zaman düşünürdüm okul emiyor güzelim hayat enerjimi diye o da değilmiş, okullu da okulsuz da yorgunum ben.

Ya işte böyle dostlarım özetle yorgunum ben, ne kadar dinlensem de bir yerlere gitsem de evimde otursam da yorgunum. Varsa çözümünü bilen "ben bu babayiğidi tekrar eski altın çağına döndürürüm" diyen varsın gelsin yanıma. Bunu diyen biri çıkana kadar yorgunluğumla başbaşa uyumaca.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin