Şöyle böyle #2

13 Kasım 2009 Cuma

Dehşet hoşuma gitti bu formatta kısa kısa bişeyler yazmak. Tutamıyorum kendimi yine yapıyorum çılgın tesbitleri.

  • Şöyle bir paradoks var çok hoşuma gidiyor. Alın sizin de kafanız karışsın bir süreliğine.
    "Sağdaki cümle doğrudur. Soldaki cümle yanlıştır."
  • Geçen gün HD televizyon reklamı izledim. "Görüntüler şöyle güzel böyle güzel" diyerek görüntüler gösteriyor reklamda. Ben o görüntüleri son derece güzel bir şekilde evimdeki televizyonda da görebiliyorsam zaten HD televizyona gerek yok, ha eğer HD televizyonum varsa ve görüntüleri süper kaliteli görebiliyorsam zaten HD televizyonum olduğu için reklamdaki ürüne gerek yok. Bu da pis bi paradoks oldu.
  • Başka bir reklamda da "ilk defa meyva suyu içer gibi" diyor reklam anonsunda. İlk defa meyva suyu içmenin olayı nedir ki, nasıl içeceğimizi bilmeyip üstümüze başımıza dökerek mi içecez yani?
  • Sanmıyorum ki Türklerden başka karlı havalarsa temizlensin diye spor ayakkabılarını giyen bir ülke daha olsun.
  • Türk kızlarının da gerçek yüzü vize haftasında ortaya çıkıyor. Okulda her daim süslü saçlı makyajlı çıtı pıtı kızlar vize haftası gelince sabahlara kadar ders çalışıp evden panikle çıkmaktan oluyor birer kaknem.
  • Bugüne kadar mühendis olmama rağmen bir kere bile T cetveli taşımamış olmam yüreğimi burkan bir detaydır.
  • Çok kalabalık yerdeki dükkanların esnafına dükkandan ayrılırken "iyi günler" diyince öyle bir mutlu oluyorlar öyle bir seviniyorlar ki onlara üzülmekle sevinçlerini paylaşmak arasında kalıyorum hep.
  • İnanırım ki Türkiye'de her evde yıllar öncesinden kalmış ve kullanılması unutulmuş birkaç kampanya kuponu vardır. Bir pizza alana kola bizden gibi ucuz pazarlama kampanyaları bizim insanlara işlemiyor demek ki.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin