Sitem kaç kuruş eder

4 Kasım 2009 Çarşamba

Öğleden sonra öğleden sonra sinirim bozuldu sevgili okur. Yine internette ilginç sitelerden sitelere sekiyordum ki şu siteye denk geldim. Gelmez olaydım. Website Worth Calculator başlıklı bu site, sizin web sitenizin yaklaşık değerini hesaplıyor. Sitenizi ziyaret eden insan sayısı gibi birkaç kıstasa bakan bu tasarımı bozulasıca site benim güzelim blogum içinse biçe biçe 16$ değer biçti. Ben ki aylarımı vermişim yazılar yazmışım 16$ dedi. Ben de bunu görünce boş durur muyum, yapıştırdım cevabı "ben sana 16$ vereyim de git kendine adam gibi hesap yapma özelliği satın al" dedim donuk renkli monitöre karşı. Duymadı tabi.

1 yorum:

fuly dedi ki...

bana yuvarlak hesap 15 dolar dedi. bende dedim ki kime göre neye göre hahayt

Blog Widget by LinkWithin