Türkler ne arar #6

24 Nisan 2010 Cumartesi

Kaç zaman olmuş yazmamışım benim biricik ziyaretçilerimin Google'da ne arayıp geldiğini, sen de hiç uyarmamışsın sevgili okur. Bu sefer çok enteresan aramalar birikmiş yalnız. Göz gezdirirken kendi okur kitlemden tırsmadım değil. Daha fazla uzatmadan işte son zamanlarda ziyaretçileri benim bloguma yönlendiren Google aramaları.

smackdown tasoları: Bu Amerikan güreşkenlerine bulaştım hata ettim sevgili okur. Bu sefer sorun yeni bir boyuta ulaştı. Bazı okurlar adres yazmayı üşendiği için Google'dan parahumanbeing yazıp arayıp girip okurdu. İşte bu smackdown tasoları araması son sürelerde parahumanbeing aramasını geçen tek arama oldu sayfama gelen insanlar arasında.

"böyle spor mu olur" özlü sözler: Böyle özlü söz mü olur peki? Bunu özlü söz diye söyleyen adamı üşenmeyip bir de arayan insanlar varken ben de birkaç özlü söz üretebilirim bu blogda belki.

aldandım ki sandım: Şuan merakımdan çatlıyorum sevgili okur. Bir insan bunu Google'a yazarak neyi bulmayı umabilir ki? Google çıkıp "evet abi hakikaten aldanmışsın da sanmışsın" diycek?

aşkı memnu dizisinde behlül ve bihterin nasıl tipler olduğunu açıkla: İlk olarak her kim ki emir kipinde arama yapıyorsa onu eşek sudan gelinceye kadar dövesim geliyor. Ne buyurgan milletmişiz arkadaş Google'a bile emir verme çabasındayız. Ancak bunun dışında nasıl bir Aşk-ı Memnu furyası varsa memlekette belki de bu adam da merak etmekte haklıdır.

beatbox yaparken söylenen cümleler: Bu beatbox denen şey de ayrıca bir dert oldu bizim millete nedense. Madem bu kadar merak etmiş bu arayan kişi onun için beatbox yaparken söylenen cümleleri yazayım ben. Puf kıps puf kıps bıjıgıdı bıjıgıdı puf kıps puf kıps ımtıs kumtıs ımtıs kumtıs.

bigmac teorisi: Bazen öyle aramalar oluyor ki benim de içim içimi yiyor sevgili okur. Böyle bir aramayı tamamen kafasından atmış olma ihtimalinin çok düşük olduğunu düşünecek olursak bu bigmac teorisininne olabileceğine dair zerre fikrim yok ve şuan derin bir merak içerisindeyim.

bilek güreşi antreman çizelgesi yeni başlayanlar için: Bunu arayana pek birşey demek istemiyorum. Aygır gibi biri de çıkabilir bunu arayan. Gel gör ki bu kadar spesifik bir aramada benim blogum nasıl çıkmış? Ben ki her mevsim bir kere galeyana gelme haricinde bilek güreşi yapmış birisi de değilim.

bilgisayar bilmeyen adam napar: Bu da şimdiye kadar karşılaştığım en ekstrem aramaydı. Birkaç fikir vermek gerekirse yan çevirip tepsi olarak kullanabilir, ceviz fındık kırmada kullanılabilir, vantilatörünün önüne oturarak ısınılabilir. Ama bilgisayar bilmeyip de bunu bu kadar dert eden, ama yine de bunu bir şekilde bilgisayar ortamında arayan birine ben pek akıl vermeyeyim.

danzig yüksek uçucu: Bunu da çok merak ettiğim için hemen ben de aradım. Anladım ki bir güvercin türüymüş bu danzig. Ben de sadece bu güvercin sever Google aramacısına selam etmek istedim. Hakeza ben de güvercinleri ve güvercin severleri seven bir insanım.

facebookta sayfanı gireni gör: Bizim milletin bu inatçılığı bir meziyet mi yoksa eksiklik mi bilemedim. Büyük ihtimalle böyle bir uygulama ya da program yoktur. Ama bizim milletin insanı bu işe yaradığını iddia eden 5 programı dener, olmasa da aramaya devam eder. Anlamaz ki o programı yapanlar da kendi gibi çakal Türk'lerdir. Bu ısrarı okumaya göstersek toplumca nobel almıştık.

fox tv filmleri yerde bulduğu elmayı yiyen adamın hikayesi: İlk olarak bunu arayana belirteyim ki fox tv filmleri diye bir kavramın olduğunu hiç sanmıyorum. Ayrıca o elma yeme olayı da bildiğim sadece pamuk prenses olayında var, kaldı ki bu da insanın içine bu kadar dert olabilecek birşey değil. Hikayesini bulup napıcaksın bir film karakterinin? Film karakterinin hikayesi diye birşey olur mu lan?

hangi güreş şirketi batınca wwe açıldı: Bu ilk bakışta (hatta sonraki bakışlarda da) saçma görünen soruya bir şaka yapamadan duramadığım için bir cevap vereyim dedim. Şen Kardeşler Güreş ltd. şti. batınca açılmıştır herhalde.

hareketli yanar döner eşantiyon resim: Galiba bunu yorumsuz geçmeyi uygun gördüm.

haşiki tir lan ordan şarkısı: Bu şarkıyı da bütün bu Google aramacılarına ithaf ediyim bari tam olsun.

homan lazer: Bunu açıklayana da ödül vermeyi düşünüyorum. Facebook çiftliğine koyun falan yollarım mesela. Hatta benim çiftliğin tapusunu üstüne yaparım.

japon çocukları ne yapar: Merak konusunda seçilmiş bir millet olduğumuzun bir göstergesi daha. Japon çocuğu ne yapsın, japon diye kılıçla birbirlerine mi girişsin, onlar da çelik çomak ya da misket falan oynuyolardır herhalde. Ama daha teknolojiktir onların çomakları.

kayıp pirenses1.bölüm: Milletimizin prenses yazma konusundaki sıkıntısı ve hangi durumlarda boşluk bırakması gerektiği konusunda son derece kafası karışık.

kontörün olayım kazım konuş konuş bitir beni: Bloguma adeta ahlaksız teklifler yağıyor sevgili okurlar çok mağdurum. Ayrıca adım Kazım olmasa bile bunu üzerime alınıyor olmam da ince fikirliliğimdendir.

leopar ve diferansiyel denklemler: Eğer ki bu bir tercih konusuysa leoparı seçerim. Diferansiyel denklemlerden geçene kadar neler çektiğimi bir ben bilirim, bu durumda leoparı güle oynaya bile seçebilirim. Hatta deseler ki "bu leoparı alt edemezsen diferansiyel denklemleri bir daha alacaksın" işte o an elimin ayarı kaçar da bütün hayvanlar alemini el pençe divan ederim önümde bir anda.

milibüs şakası kalbini kırarım: Bazı yazım hataları hakikaten yazım hatasıdır, bunu klavyedeki yanlış yazılan harfin yerine bakarak anlamak mümkün. Ama bir insan minibüs yerine milibüs yazıyorsa bu tamamen kendi cehaletindendir kimse bahane bulmasın bu konuda bana. İşte ben de böyle bunu arayanın kalbini kırarım.

pasta yaparak para kazanabilirmiyim: Burdan sitemim Google'adır. Birkaç kere tosun bünyemden bahsetmemden kelli bu insanı bana yönlendirmişse eğer yarın öbürgün gider Google'ın binasını da basarım ben camını çerçevesini de indiririm. Bunun yanı sıra bu soruyu arayana cevap olarak tahminim hayır umudum evet demekle yetinebiliyorum.

sahibinden saim aslan: Sahibinden satılık insan mı arıyorlar nedir? Yoksa satan sahip bu desem bir insan satan kişiye göre eşya mı alır? "Ohoo Saim abi satıyorsa hiç kaçırmam ne olursa olsun alırım" mı demiş bunu yazan insan?

ufuk özkan ın geniş ailedeki yeşil montu: Dizi hayranlığı bu noktaya gelmiş sonunda. Hani Geniş Aile çok modaya uyan karakterlerin olduğu bir dizi olsa diycem ki son modayı takip etmek içindir bu arama. Ama öyle bir durum da yok pek.

uzaya roketlerle gelmezse ne olur: Bazı aramalar bana hayatı sorgulatıyor adeta. İlk olarak uzayan gelen kim? Roketler bildiğimiz roket mi? Uzaya geldiğine göre nereden geliyor olabilir? Bunca şeyden sonra gelse ne olur gelmese ne olur?

viledada domuz katkısı varmı: Varsa da dini açıdan yerleri silmek için kullanılan bir alette domuzsal ürünler bulunmasının bir sakıncası olduğunu sanmıyorum.

yeni yıl nar kırdıktan sonra ne yapılır: Bu kadar geç kalmışsan bırak hiçbirşey yapma bence. Çürümüştür bozulmuştur o nar zaten. At gitsin.

çok çok komik tuhaf davul zurnalı halay çeken adamlar: Google'ın mantığında çok çok diye bir arama kriteri olsa keşke. Çok komik videoları ayrı çok çok komik videoları ayrı kategorize etse falan. Türk'leri anlayan bir arama motoru yazabilse adamlar zaten kapatır interneti gider herşeyi başarmış olmanın verdiği gururla.

öss için kendini gaza getirme: Ey sevgili gaza gelme niyetlisi okurum. Olur da bunu başaramazsan ben sembolik bir ücret karşılığında seve seve seni gaza getirebilirim.

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin