İsimler surata dönmeli yurdumda

21 Ağustos 2010 Cumartesi


İnsan sıkılmaya görsün. Az önce sırf sıkıntıdan Google'a girip bir "bored to hell" diye arattım. Karşıma sıkılanlar için bir site çıktı. Farklı farklı enteresan gereksiz şeyler var. Aralarından bir tanesine tıkladığımda isminizi yazdığında bir surat oluşturuyor ona göre. Ben de girdim hemen yaptım. Siz de eksik olmayın diye buraya da koydum linki. Hatta adımı yazdım mıydı çıkan tip hakikaten bana benzemesi de hemen 2 komplo teorisi yazmama sebebiyet verdi. Hatta o resmi de koyayım da robotumsu resmimle gizemime gizem katayım.

2 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Ben de baktım. Bıyıklı bir adam çıktı. SIKILMIYORUYM ONDAN MI ACABA. dENEMEK İÇİN sİBEL cAN GİRDİM, BİR İKİ ARKADAŞ DAHA. bİR BEN BIYIKLI.
Şimdi sıkılmaya başladım:(((

Parahuman dedi ki...

aman efenim sizi tasvir etmeye bu sanal ortamlar yetmediği için öyle hatalar olmuştur

Blog Widget by LinkWithin