Twitter'a yeni başlayacaklara tavsiyeler

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Parahumanbeing dev bir hizmetle daha okurlarını buluşturuyor. Malum günümüzün en aktif mekanları artık lunaparklar sinemalar değil internet minternet alemleri. Hal böyle olunca ben de benim biricik okurlarımın sosyal ağlardan mahrum kalmaması için Twitter için genel bir adab-ı muaşeret yazısı hazırlayayım dedim. Olur da "sen kim oluyorsun da böyle akıl veriyorsun" diyen okurlar çıkarsa aranızdan onlara ne tatlı dille yaklaşırım, ne de nazik davranırım baştan uyarayım.

  • Ne çok kişisel, ne de çok genel şeylerden bahsetmeyin. Kişisel mevzulara girmek Twitter'ın şanındandır ancak kimsenin anlamayacağı en özel olaylarınızı da yazmayın. Ayrıca sırf güncel olayları yazmak da matah değildir. En nihayetinde gazete değil orası, sosyal falan bir ortam.
  • Size ilginç gelen şeyler başkalarına da öyle gelir mi diye bir düşünün. Misal "Bu saatte uyandım, inanamıyorum kendime, haman tanrım!!1!1!" ya da "Son 5 saattir açım, hiçbir şey yemedim!11!!1 Öleyom!11!1birbirbir" gibi tweetler aslında öyle pek de ilginç değil.
  • Bir kedi görüp 5 tweet atan kızlardan olursanız, olmaz olun.
  • Twitter hesabı bir şeyler yazın diye açılır, önünüze geleni retweet edin diye değil.
  • Yediğiniz içtiğiniz sizin olsun, öyle ulu orta resimlerini koymayın. Oruçlusu var, bulamayanı var, bulup da rejim yaptığı için yiyemeyeni var falan.
  • Tespit insanları candır canandır okurken eğlendirir ama klişelerden kaçabilmek büyük meziyettir. Bunu başaran sevilesidir.
  • Ünlüler klavyeniz kadar yakın görünse de kendi bilgisayarları kadar uzaktırlar aslında. Onlara laf yetiştirip diyaloğa girmeye çalışmayın olmaz. Çoğu o hesabı kendisi bile kullanmıyor zaten. Ayrıca "Bütün tweetlerinizi okudum ama hepsine tek tek cevap veremiyorum" diyorsa bilin ki hiçbirini okumamıştır, ama yalanına güzel kılıf uydurmuştur.
  • Twitter'ın olayı 140 karakterdir. Askerlik anısı anlatayım diye alt alta 10 tweet atan kişinin yeri Twitter değil blog falandır.
  • Foursquare'i Twitter'a bağlamak güzel bir adet de kimisi de helaya gitse check-in yapıyor arkadaş. Çok hava atma heveslisi de olsan şekil mekanlardan at tweetlerini de bari hep öyle yerlere gittiğin sanılsın. Bir de elalemin Twitter'ı senin check-in'lerinle dolmasın.
  • Fotoğraflı tweetler bana hep çok daha keyifli gelmiştir. Fotoğraf dediğim de tabaktaki yemek değil de etrafı falan gösteren fotoğraflar tabi daha ziyade.
  • Twitter muhabbet etme yeri de değildir. Bunun için MSN var, Twitter'ın mesaj olayı var, Facebook'un konuşma olayı var. İlla konuştuğunuz herşeyi bütün followerlarına gösterme meraklısıysan da başka bir yere kaydet de Twitter'a tek link at bari. Milletin neşesi kaçmasın.
  • Yazmaya değer bir şeyin yoksa, yazmana da çok gerek yok demektir.
Yav böyle de çok mu ahkam keser gibi oldu nası oldu anlamadım. 4 kişi okuyucu kitlem var zaten onu da kaybedersem olmaz olsun böyle blog. Ama du bakalım hadi hayırlısı. Kısmet.

3 yorum:

Sis dedi ki...

Hmm sevdim ben bu blogu. Tema süper geldi bana niyeyse. Bakalım takipteyiz.Bir yazıları deşeceğim uygun zamanda.

Parahuman dedi ki...

saolun efem kıvanç duydum. temayı sayfayı rahat okutabilecek bir şey seçmeye çalıştıydım. iş güç diye bi müddet ara verip sonra baskılara dayanamayaraktan tekrar yazmaya başladım. en yakın zamanda tekrar bekleriz.

Unknown dedi ki...


çok güzel gerçekten kadın giyim,elbise, abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,bayan giyim,etek,
elbise,moda,marka,trend,
viskon,vizon,şifon elbise,şifon tunik,
kreasyon,kayra,fuşya,ekru,
türban,günlük elbise,çocuk giyim,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,fantezi iç çamaşır,
Güzellik Merkezi,
Güzellik Salonu,
Medikal Ayak Bakımı,
Ozon Tedavisi,
Vücut Bakımı,
Lazer Epilasyon,Cilt Bakımı ,Kalıcı Makyaj,
eticaret sitesi

Blog Widget by LinkWithin