Boşsal denemeler

31 Mart 2011 Perşembe

Selam sabah muhabbeti nedense çok samimiyetsiz geldiği için bu yazımda onları yapmadan direk konuya girmek istiyorum okur. Zaten karşıdan cevap alamayınca diyalog da olmuyordu. Blogunda monolog yapan biri olarak anılmak istemiyorum. Gelin görün ki girebileceğim bir konu da yok. Şimdi diyecek olursanız ki bu adam bunca zamandır yoktu, iş güç diyodu nası konu olmaz. Yok işte okur. Zorlama. Zaten diyaloğa girmeyen birinin üstüne gitmek tatsızlıkla sonuçlanır genelde. Neyliyim ki benim hayatım böyle içi boş şeylerle dolu olacak kadar boşmuş ki ben de yazacak bir şey bulamıyorum. Boşu boşuna da uğraşmaya gerek yok zaten. Zaten daha da bu boş bloga girmeye gerek yok gayrı. Dopdolu hayatlarınızda mutlu zamanlar geçirmeniz dileklerimle, esen kalın.

4 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Bu bir veda mmı gerçekten?

Parahuman dedi ki...

e yani işte kaç zamandır yazmıyodum zaten pek. yazdıklarımdan da pek bi hayır gelmiyodu.

Cp dedi ki...

Güneşiiiin ufka değğğdiği yeeer
Orayaaa giiit ama yine geeel
Döneceksiiin diye söööz ver...

Git özlet kendini yine gel cidden. :/ Hoş değil böyle vedalar falan.

Parahuman dedi ki...

geldim gelmesine de iyi mi ettim kötü mü ettim bilemedim.

Blog Widget by LinkWithin